• Hírek
  • Beíratás
    • Vörösmarty Mihály Általános Iskola – Bemutatkozás
    • Felhívás
    • Tájákoztató szülőknek
    • Bemutatandó dokumentumok
    • Beiskolázási körzethatár
    • Iskolánkról
    • Bevett egyházak
  • Alapítványunk
  • Oktatási Programjaink
    • MUS-e
    • MAPPA
    • TÁMOP bázisiskola
    • KIP – Személyre szabott oktatás
    • Adaptív iskola
  • Ökoiskola
  • Játszóház
  • Jane Haining angol nyelvi verseny
  • Dokumentumok
  • Különös közzétételi lista
  • Tanév rendje
  • Pályázatok
  • Képgaléria
    • ÖKOiskola
    • 2022 – 2023. tanév
    • 2021 – 2022. tanév
    • 2020 – 2021. tanév
    • 2019 – 2020. tanév
    • 2018 – 2019. tanév
    • 2017 – 2018. tanév
    • 2016 – 2017. tanév
    • 2015 – 2016. tanév
  • Versenyeredmények 2019 – 2020
  • Étlap
  • Naptár
  • Elérhetőségek
  • e-KRÉTA
    • e-KRÉTA belépés szülők számára
    • e-Ügyintézés
  • MÉRÉSEK
    • ANGOL
    • NETFIT
    • OKÉV
  • Fejtörők
  • Digitális munkarend+Hf
    • 1. a osztály
    • 2. a osztály
    • 3. a osztály
    • 4. a osztály
    • 5. a osztály
    • 6. a osztály
    • 7. a osztály
    • 8. a osztály
  • COVID jelentés
  • Önkormányzati támogatások
Vörösmarty Mihály Általános Iskola

Vörösmarty Mihály Általános Iskola

  • Hírek
  • Beíratás
    • Vörösmarty Mihály Általános Iskola – Bemutatkozás
    • Felhívás
    • Tájákoztató szülőknek
    • Bemutatandó dokumentumok
    • Beiskolázási körzethatár
    • Iskolánkról
    • Bevett egyházak
  • Alapítványunk
  • Oktatási Programjaink
    • MUS-e
    • MAPPA
    • TÁMOP bázisiskola
    • KIP – Személyre szabott oktatás
    • Adaptív iskola
  • Ökoiskola
  • Játszóház
  • Jane Haining angol nyelvi verseny
  • Dokumentumok
  • Különös közzétételi lista
  • Tanév rendje
  • Pályázatok
  • Képgaléria
    • ÖKOiskola
    • 2022 – 2023. tanév
    • 2021 – 2022. tanév
    • 2020 – 2021. tanév
    • 2019 – 2020. tanév
    • 2018 – 2019. tanév
    • 2017 – 2018. tanév
    • 2016 – 2017. tanév
    • 2015 – 2016. tanév
  • Versenyeredmények 2019 – 2020
  • Étlap
  • Naptár
  • Elérhetőségek
  • e-KRÉTA
    • e-KRÉTA belépés szülők számára
    • e-Ügyintézés
  • MÉRÉSEK
    • ANGOL
    • NETFIT
    • OKÉV
  • Fejtörők
  • Digitális munkarend+Hf
    • 1. a osztály
    • 2. a osztály
    • 3. a osztály
    • 4. a osztály
    • 5. a osztály
    • 6. a osztály
    • 7. a osztály
    • 8. a osztály
  • COVID jelentés
  • Önkormányzati támogatások

Órarendi változások

Kedves Szülők!

A digitális munkarendben a jövő hét hétfőtől, 2020. március 23-tól új órarendi beosztás alapján kezdjük meg az oktatást. A pedagógusok onnantól napi rendszerességgel írják elő az elvégzendő feladatokat, azonban egy-egy feladatot már csütörtöktől küldhetnek.

A digitális munkarendhez kialakított új órarendet a KRÉTA rendszerben látják 2020. március 20. péntek délutántól. Az órarend nyomon követésével könnyebb lesz az otthoni tanulás beosztása, átláthatóbb, hogy melyik nap milyen feladatot is kell elvégezni.

A házi feladatokat minden esetben rögzítjük a KRÉTÁ-ban, valamint évfolyamonkénti bontásban a honlapunkon a Házi feladatok fül alatt is elérhetőek lesznek.

Kérem a Kedves Szülőket, hogy ebben a mindenki számára új helyzetben legyenek gyermekük segítségére. Kísérjék figyelemmel a gyermek otthoni tanulását, a kijelölt feladatok elvégzését. Csak abban az esetben tudunk érvényes tanévet zárni, ha minden gyermek elvégzi a kijelölt feladatokat, beadandókat. Digitális úton is nyílik lehetőség tesztek, dolgozatok írására vagy egyéb számonkérési formákra. Ezeket a lehetőségeket a pedagógusok az előrehaladás ellenőrzésére használni fogják. A gyermekek erre érdemjegyeket is szerezhetnek a pedagógus előzetes tájékoztatása alapján, melyek bekerülnek az e-naplóba is.

A tanárok napi munkája a következőképp alakul:

Feladatok kiadása:

8.30 – 12.00 óra között történik az órarendben meghatározott tanórák alapján.

Segítségkérés, konzultációs lehetőség: 15.00-17.00 óra között

Ebben az időszakban a pedagógusok biztosan gépközelben vannak, elakadás esetén azonnal segítenek. Ettől eltérő időpontban is meg lehet próbálni segítséget kérni, de kérem, hogy
17.00 óra után csak nagyon indokolt esetben forduljanak a pedagógusokhoz, hiszen nekik is minden órát elő kell készíteniük másnapra, a beérkezett feladatokat javítaniuk, értékelniük kell.

Tanáraink email címeit a honlapon közzétettük: www.vorosmarty-iskola.hu

Emellett természetesen lehetőségük van a KRÉTA rendszerben az e-ügyintézés (Üzenetek) felület használatáéra, de ez csak gondviselői hozzáféréssel érhető el. Ezért ismételten nyomatékosan kérem, hogy ha valakinek még nincs gondviselői jelszava, szíveskedjen a KRÉTA rendszerben igényelni a honlapon feltüntetett útmutató alapján.

Amennyiben ennek segítségével sem boldogul, 2020. március 19-20-án 8.00-14.00 óra között fáradjon be az iskolába és segítünk a regisztrációban. Ettől eltérő időpontban ezt már nem áll módunkban biztosítani.

Megértésüket és támogató együttműködésüket továbbra is köszönöm:

Budapest 2020., március 18.

Kovács Ilona

intézményvezető

2020-03-18 Kategória

KRÉTA bejelentkezés

Digitális munkarend

II. Iskolaválasztó Fesztivál

Fenntartó:

március 2023 időszak eseményei

Hétfőhétfő Kkedd Szeszerda Cscsütörtök Ppéntek Szoszombat Vasárnapvasárnap
272023-02-27
282023-02-28
12023-03-01
22023-03-02
32023-03-03
42023-03-04
52023-03-05
62023-03-06
72023-03-07
82023-03-08
92023-03-09
102023-03-10
112023-03-11
122023-03-12
132023-03-13
142023-03-14
152023-03-15
162023-03-16
172023-03-17
182023-03-18
192023-03-19
202023-03-20
212023-03-21
222023-03-22
232023-03-23
242023-03-24
252023-03-25
262023-03-26
272023-03-27
282023-03-28
292023-03-29
302023-03-30
312023-03-31
12023-04-01
22023-04-02
Köszönjük WordPress! | Sablon: Neblue Szerző: NEThemes.