Órarendi változások
Kedves Szülők!
A digitális munkarendben a jövő hét hétfőtől, 2020. március 23-tól új órarendi beosztás alapján kezdjük meg az oktatást. A pedagógusok onnantól napi rendszerességgel írják elő az elvégzendő feladatokat, azonban egy-egy feladatot már csütörtöktől küldhetnek.
A digitális munkarendhez kialakított új órarendet a KRÉTA rendszerben látják 2020. március 20. péntek délutántól. Az órarend nyomon követésével könnyebb lesz az otthoni tanulás beosztása, átláthatóbb, hogy melyik nap milyen feladatot is kell elvégezni.
A házi feladatokat minden esetben rögzítjük a KRÉTÁ-ban, valamint évfolyamonkénti bontásban a honlapunkon a Házi feladatok fül alatt is elérhetőek lesznek.
Kérem a Kedves Szülőket, hogy ebben a mindenki számára új helyzetben legyenek gyermekük segítségére. Kísérjék figyelemmel a gyermek otthoni tanulását, a kijelölt feladatok elvégzését. Csak abban az esetben tudunk érvényes tanévet zárni, ha minden gyermek elvégzi a kijelölt feladatokat, beadandókat. Digitális úton is nyílik lehetőség tesztek, dolgozatok írására vagy egyéb számonkérési formákra. Ezeket a lehetőségeket a pedagógusok az előrehaladás ellenőrzésére használni fogják. A gyermekek erre érdemjegyeket is szerezhetnek a pedagógus előzetes tájékoztatása alapján, melyek bekerülnek az e-naplóba is.
A tanárok napi munkája a következőképp alakul:
Feladatok kiadása:
8.30 – 12.00 óra között történik az órarendben meghatározott tanórák alapján.
Segítségkérés, konzultációs lehetőség: 15.00-17.00 óra között
Ebben az időszakban a pedagógusok biztosan gépközelben vannak, elakadás esetén azonnal segítenek. Ettől eltérő időpontban is meg lehet próbálni segítséget kérni, de kérem, hogy
17.00 óra után csak nagyon indokolt esetben forduljanak a pedagógusokhoz, hiszen nekik is minden órát elő kell készíteniük másnapra, a beérkezett feladatokat javítaniuk, értékelniük kell.
Tanáraink email címeit a honlapon közzétettük: www.vorosmarty-iskola.hu
Emellett természetesen lehetőségük van a KRÉTA rendszerben az e-ügyintézés (Üzenetek) felület használatáéra, de ez csak gondviselői hozzáféréssel érhető el. Ezért ismételten nyomatékosan kérem, hogy ha valakinek még nincs gondviselői jelszava, szíveskedjen a KRÉTA rendszerben igényelni a honlapon feltüntetett útmutató alapján.
Amennyiben ennek segítségével sem boldogul, 2020. március 19-20-án 8.00-14.00 óra között fáradjon be az iskolába és segítünk a regisztrációban. Ettől eltérő időpontban ezt már nem áll módunkban biztosítani.
Megértésüket és támogató együttműködésüket továbbra is köszönöm:
Budapest 2020., március 18.
Kovács Ilona
intézményvezető